ضد پسر!!!

امروز از کناره یه پسره رد شدم داشت با مخاطب خاصش تلفنی حرف میزد
که یهو گفت: قهر نکن دیگه، مگه من میمون زشته احمقِ تو نیستم؟

 

ﭘﺴﺮﮎ ﯾﮏ ﺷﺐ ﺭﻭ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻭ ﺑﻪ
ﻣﺎﻩ ﮔﻔﺖ : ﭼﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﻦ ﯾﮏ ﮔﻞ
ﺭﺯ ﺭﺍ ﮐﻪ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺑﺮﺍﺵ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ﻭ
ﺑﻌﺪ ﺧﺸﮏ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ ،ﻭﻟﯽ ﻣﻦ
ﮐﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﺮﺍﺵ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ ﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯿﺸﻢ
ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ!
.
.
.
.
....
.
.
.
.
.ﻣﺎﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: ﺧﯿﻠﯽ ﻗﺸﻨﮓ بود اما من الان تو فكر اينم كه چند روز ديگه عيد فطره و همه ميخوان منو ببينن و من موندم چي بپوشم

 

دﺧﺘﺮﻩ ﻣﺘﻮﻟﺩه ۱۳۸۰ﻧﻮﺷﺘﻪ:
ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ!!
ﺍﻣﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ...

ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﻦ همسنه اون بودم،
ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﮐﻪ ﺭﺩ ﻣﯿﺸﺪ ﺑﺮﺍﺵ ﺑﺎﯼ ﺑﺎﯼ ﻣﯿﮑﺮﺩﯾﻢ ﺗﺎ ﺑﺮﺍﻡ ﺑﻮﻕ
ﺑﺰﻧﻪ...

 

مورد داشتیم دوتا پسر داشتن تو خیابون راه میرفتن ، به طلا فروشی رسیدن وایسادن ویترینو نگاه کردن !


گفتم خواهرم حجابت ؟
چیزی نگفت . . .
دوباره گفتم : خواهرم حجابت ؟!
برگشت و گفت : چی ؟
گفتم :خاک بر سرت کنن ! تو پسری ؟

 

داشتم تو خیابون میرفتم یهو دیدم فاق شلوار ی پسره رفت زیر پاش خوردزمین !
بعععععله فک کردین فقط کلیپس دخترا گیرمیکنه این ور اون ور !

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:, |
Susa Web Tools